Två äldre personer som spanar i kikare.

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev!

Som prenumerant på vårt nyhetsbrev blir du varje månad uppdaterad på vilka lokala klimatframsteg som görs. Skriv upp dig genom att fylla i din mejladress i formuläret nedan. Tidigare nyhetsbrev hittar du genom att klicka dig vidare i sidmenyn.

Klimatkommunerna ansvarar för hantering av personuppgifter som lämnas i samband med anmälan till prenumeration av vårt nyhetsbrev. Vårt nyhetsbrev skickas ut per e-post och din e-postadress visas inte till andra mottagare. Klimatkommunerna hanterar personlig information med hög integritet och all behandling av dina personuppgifter sker enbart till de ändamål som angivits vid insamlandet av personuppgifterna. Klimatkommunerna lämnar aldrig ut dina personuppgifter till tredje part utan ditt medgivande.

I varje utskick från oss har du möjlighet att avregistrera dig från framtida utskick, vilket utgör ett återkallande av samtycke till personuppgiftsbehandling. Ett återkallande kommer omedelbart att respekteras och vi kommer då att ta bort uppgifterna från vår lista med prenumeranter.