Klimatkommunernas årsmötesdagar

I samband med årets årsmöte passar vi på att äntligen träffas på riktigt och bjuder in till årsmötesdagar i Stockholm måndag 25e till tisdag 26e april. Alla kontaktpersoner och kontaktpolitiker är välkomna!

Du hittar programmet här.

Vi ses vid lunch på måndagen och säger hejdå på tisdag eftermiddag, i lagom tid för att hinna med tåget hem. Under dagarna kommer vi förutom själva årsmötet att få höra om Stockholms klimatarbete, diskutera vårt förslag på klimatavtal med miljöminister Annika Strandhäll, ha workshops och äta middag tillsammans. Se exakta tider i programmet ovan. Klimatkommunerna står för två luncher och en middag, ni behöver själva stå för resa, hotell och dryck till middagen.

Vi kommer att köra hela programmet endast på plats. Det enda som är möjligt att vara med på digitalt är själva årsmötet (09.00-10.30 på tisdagen), för den som inte har möjlighet att åka till Stockholm. Vi påminner om att en tjänsteperson och en politiker ska närvara vid själva årsmötet.

Vi behöver er anmälan till dagarna senast den 25e mars, eftersom vi det datumet behöver meddela exakt antal personer till bokade lokaler. Därmed är anmälan bindande från och med 25/3.

Anmälan stängd.

Även du som tidigare anmält dig behöver nu göra en ny anmälan.

Tider: Start 12.00 med lunch måndagen 25 april, slut 15.00 tisdagen 26 april.

Lokal:  Piperska Muren, Scheelegatan 14, Stockholm

Vi hoppas att många av er har möjlighet att komma till Stockholm och äntligen ses!